معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: آنچه باعث حرکت در مسیر درست می‌شود باورهای دینی و ایمان به خداوند و اعتقاد به این انقلاب اسلامی است که برگرفته از انقلاب جهانی معمار بزرگ اسلام حضرت نبی اکرم (ص) است.
کد خبر: ۹۵۹۵۴۸۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از باخرز، سرهنگ پاسدار حسین عباسیان در جلسه‌ای که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته معلم در حسینیه ام‌البنین باخرز برگزار شد اظهار کرد: در نظام، دین و ارزش‌های ما و همه کسانی که در این راستا گام‌های مؤثری برمی‌دارند، آنچه که باعث حرکت می‌شود باورهای دینی و ایمان به خداوند و ائمه (ع) و اعتقاد به این انقلاب اسلامی است که برگرفته از انقلاب جهانی معمار بزرگ اسلام حضرت نبی اکرم (ص) است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی از مهم‌ترین رویکردهای عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران بشمار می‌رود و بر همین اساس مأموریت عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه، تقویت معنویت و بنیه اعتقادی و اخلاقی بسیجیان است.

 معاون سیاسی سپاه امام رضا (ع) با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته معلم، بیان کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش‌یافته مکتب امام بود. عملش همراه بااخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثرگذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است.

 عباسیان با تأکید بر اینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند، تأکید کرد: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار